Essence Stay natural konsīleris

16:01





Sveiki!
Šoreiz atsauksme par Essence Stay natural konsīleri tonī 03 soft beige, kas, manuprāt, ir visgaišākais tonis

Konsīleris ir ērtā iepakojumā. Citi saka, ka pirmajā lietošanas reizē, tas ļoti, ļoti ilgi jāgriež, bet šis man ir jau 3. iepakojums, un nekad neesmu saskārusies ar tādu problēmu. Tam ir viegla/vidēja sedzamība. Labi saplūst ar manu ādas toni, un varu to lietot pat bez tonālā krēma. Lietoju zem acīm, un tā kā mani tumšie loki nav izteikti, tad savu darbu konsīleris paveic labi! Konsistence ir patīkama, viegli izpludināt.  Vienīgais ko jāatceras ir tas, ka, ja nav labi nostiprināts ar pūderi, tad pēc kāda laika konsīleris saiet rieviņās.... Sedzamība ir viegla, ja loki zem acīm būs izteiktāki ar šo konsīleri noteikti nebūs līdzēts! ;)


Hello! September is coming so fast! This time I will tell you about Essence Stay natural concealer in shade 03 soft beige (I think that it's the lightest shade).

Concealer packaging is handy. Some people say that it is difficult to get product out when you use it for the first time, but this is my third Essence Stay natural concealer and I have never had any issues with that. It blends with my skin tone very well, and I can use it even without foundation. I use it under my eyes to conceal dark circles. Only thing that you need to remember is to use setting powder, because without it concealer won't stay in place! Coverafe is very light, so if you have dark under eye circles, then this concealer isn't for you! ;)









You Might Also Like

11 komentāri

  1. Un kāda ir cena ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bija zem 2 latiem. Ls 1,60? Neatceros precīzi, varbūt pat lētāk.

      Delete
  2. Man šis ļoti patīk, bet kaut kur pazuda :D

    ReplyDelete
  3. Man jau nesen beidzās 3 iepakojums, jāiet pēc jauna, ļoti patīk! Man arī nav izteikti tie loki zem acīm, tāpēc patīk šis, turklāt cena vairāk kā iepriecinoša :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous20/8/13 20:33

    Vienreiz šo nopirku, jo nevēlējo maksāt ~ Ls 4.50 par savu iemīļoto Rimmel match perfection korektoru, Ls 1.60 likās vilinošāks. Tomēr pēc nelielas izpētes sapratu, ka nemaz tik izdevīgi nesanāk, jo Essence piedāvā tikai 1.5 ml produkta šajā iepakojumā, turpretīm Rimmel - 8 ml. Rezumējot, mans iemiļotais korektors, priekš manis bija labākas kvalitātes un daudz izdevīgāks. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rimmel neesmu mēģinājusi, jo tad kad gribu pirkt - nav mana toņa. Ļoti ceru, ka kaut kad drīz tas nonāks arī manā īpašumā.. :)

      Delete
    2. Rimmel ļoti izdevīgs, man izlietojās 7 mēnešu laikā.

      Delete
    3. Anonymous20/8/13 23:50

      Man ari turās apmēram pus gadu pie intensīvas lietošanas katru dienu.

      Delete
  5. Es viņu arī griežu jau otro dienu, bet man nenāk viņš ārā. Ko man darīt? Iet mainīt? ;( Testeris tiešām bija labs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es domāju, ka labāk iet un samainīt, ja jau tik ilgi ir griezts. Varbūt gadījies brāķis. ;)

      Delete