Batiste sausais šampūns atsauksme

00:36




Sveiki!
Ar sausajiem šampūniem esmu pazīstama jau diezgan ilgi. Pirmais bija no Oriflame, un, godīgi runājot, no sausā šampūna tur nebija ne miņas. Pašlaik lietoju Andrew Barton S.O.S. Last another day, un līdz šim tas ir bijis labākais, ko esmu mēģinājusi.
Kādas 2 nedēļas atpakaļ devos uz mazo veikaliņu Mildas tirdziņā, kur var iegādāties dažādas preces no Anglijas un tur bija arī Batiste sausais šampūns, kuru jau diezgan ilgu laiku vēlējos pamēģināt. Manā īpašumā nonāca produkts ar Blush (ziedu) smaržu.
Hello! I'm familiar with dry shampoos for quite a long time. My current favourite is Andrew Bartion S.O.S. Last another day. But recently I purchased new - Batiste Blush dry shampoo.


Efekts ir labs, gandrīz tāds pats kā Andrew Barton šampūnam - uzreiz tiek novērsts taukaino matu sakņu spīdums un tas pavisam nedaudz paceļ matus pie saknēm, bet mani sarūgtināja smarža - tā ir diezgan šķebinoša un nepatīkama, it kā ziedu, bet vienlaikus tajā ir kaut kas ļoti ķīmisks. Nedaudz nožēloju, ka nepaņēmu oriģinālo variantu. (Update) Esmu izmēģinājusi arī Batiste Original sauso šampūnu un tā efekts un smarža ir lieliski! Must have - īpaši ceļojumu laikā!
I like the effect, it's almost the same as Andrew Barton dry shampoo - it makes your hair look clean and gives a little bit of volume, but I don't like the smell - it's chemical. (Update) I have tried also Batiste Original dry shampoo and it is amazing! It doesn't have very specific scent, it is fresh and you don't really notice it during the day! Must have - especially when travelling! 


Tā kā man ir tumši brūni mati, tad viens no galvenajiem faktoriem pēc kā es vērtēju sausos šampūnus ir tas, vai tie matus neiekrāso baltus. Man par prieku, šis ir viens no tiem produktiem, kas to nedara ļoti pamanāmi, ja tiek pareizi pielietots, t.i. tiek pūsts no attāluma ~30cm. Bet jebkurā gadījumā mati ir nedaudz "sirmi".
One of the main things I'm looking for in dry shampoos is that they don't leave white residue in my dark hair. And I'm happy to say that Batiste doesn't do that very noticeable if you use it properly - spray it from the distance that is ~30 cm. 

Viss ko es varu pateikt - nākamreiz, kad šo izlietošu, iešu pēc oriģinālā Batiste sausā šampūna, lai smarža nebojātu iespaidu par to!

P.S. Nezinu vai esat pamanījuši, bet pēdējos rakstos ir uzlabojusies bilžu kvalitāte, un priecīgā vēsts ir tā, ka arī turpmāk Jūs sagaida labas kvalitātes bildes :)

Esat mēģinājušas šo sauso šampūnu? :)



You Might Also Like

6 komentāri

  1. Ahh...cenšos viņu iegādāties, bet roka neceļas, jo youtube meitenes arī teica, ka smarža dažiem nav īpaši pievilcīga.
    Bet iespējams iegādāšos. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šo es patiešām neiesaku ņemt smaržas dēļ, bet oriģinālo (kam smarža esot daudz svaigāka un vieglāka) kāpec ne? :)

      Delete
  2. Esmu mēģinājusi šo brunetēm. Ļoti patika! Ja vien būtu vieglāk pieejams, pirktu atkārtoti; smarža arī bija laba. :)

    ReplyDelete
  3. Ja deguns jūtīgs uz dažādiem aromātiem kā man , tad ņem labāk tad to Original. Man patīk viņa aromāts lai gan citreiz arī degunā pa stipru iecērtas. :)

    ReplyDelete
  4. Es pašlaik lietoju Umberto Giannini sauso šampūnu (vienīgais, kas bija pieejams Drogās), it kā savu funkciju pilda, bet nu tā kā man tā ir pirmā pieredze ar sauso šampūnu, grūti pateikt cik efektīvs viņš ir! Smarža viņam arī tāda ne pārāk, kā draugs saka: smaržoju pēc kaut kādas vecas omītes, kas lieto, apmēram, Dzintara smaržas! :D

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete