Bioderma Sebium produkti atsauksme

13:53



\


Sveiki!
Šodien vēlējos parunāt par Biodermas produktiem! Es tos lietoju jau pāris gadus, jau tad, kad šī firma vēl nebija tik populāra un pieejama.

Pašlaik manā īpašumā ir 3 dažādi produkti:
1.Bioderma Sebium H2O micelārais ūdens
2.Bioderma Sebium putojošs gēls
3. Bioderma Sebium AKN krēms
Šie trīs produkti ir mani visu laiku favorīti, un manai ādai der vislabāk.
Sāksim ar pirmo!

Bioderma Sebium H2O micelārais ūdens.
Pašlaik esmu jau pusē jau 2. vidējai (250ml) pudelei. Nopirku arī mazo iepakojumu, lai varētu paņemt visur līdz. Viss ko varu pateikt ir - lieliski! Šis attīrošais ūdens nesatur spirtu, kas jau ir liels pluss. Es šo nelietoju kā kosmētikas noņēmēju, bet kā toniku. Tas labi atsvaidzina seju, bet nesavelk to un aromāts ir jauks un neuzbāzīgs. Man ir taukaina seja, bet ir reizes, kad dažas vietas paliek sausas un šis produkts ne tikai lieliski attīra taukaino sejas daļu, bet arī nesausina sausās vietas! Parasti šo lietoju no rīta, lai āda būtu svaiga. Gribu vēl pieminēt, ka acu zonā (atšķirībā no Bioderma Sensibio) labāk šo nelietot, jo tas var nedaudz kost.



Bioderma Sebium putojošs gēls
Zils, šķidrs gēls, kas piemērots taukainas ādas attīrīšanai.
Pietiek ļoti ilgam laikam. 1 reizei nepieciešams nepilns pumpītis. Šis man ir no decembra, lietoju gandrīz katru vakaru un esmu tikai pusē! Ja uz sejas nav ļoti daudz kosmētikas, tad šo izmantoju arī kosmētikas noņemšanai, jo to var lietot arī acu zonā! Vislabākais ir tas, ka šis produkts nesatur ziepes, bet tāpat diezgan labi puto. Attīra sejas ādu un nākamajā dienā āda ir mazāk taukaina.


Bioderma Sebium AKN krēms
Balts, viegls krēms, kas pasargā no izsitumu veidošanās. Bioderma Sebium Al krēms ir ļoti līdzīgs, to lietoju pirms šī krēma, bet šķiet, ka šim krēmam, ko pašlaik lietoju, ir lielāks efekts. Sebium AKN nogludina ādu, attīra poras un nav lipīgs. Ātri iesūcas, kas nozīmē, ka ar šo krēmu ir jāstrādā diezgan ātri, lai vienmērīgi uzklātu visai sejai. Var lietot kā bāzi kosmētikai! Tas nevirpinās, un sejas āda daudz ilgāk ir tīra, svaiga un netaukaina. Šis krēms nav matējošs un uzklājot izskatās dabiski, bet tas tik un tā pasargā no spīdīgas sejas dienas gaitā.





You Might Also Like

1 komentāri

  1. Es agrāk daudz lietoju māla maskas sejas ādas attīrīšanai. :) Bet tām ir liels mīnuss. Pēc to lietošanas āda paliek sarkana un sausa. Vēlāk pārgāju uz mazāk "agresīvu" risinājumu sejas kopšanai - tevis jau pieminēto Bioderma Sebium Akn. Tagad šo jau lietoju vairākus gadus - lielisks sejas kopšanas līdzeklis.

    ReplyDelete