Madara cosmetics produkti

14:14




Sveiki!
Vasara ir laiks, kad cenšos izvēlēties dabīgus produktus un lietot pašmāju ražojumus.
Šoreiz par Latvijā ražoto Madara kosmētiku.

♥ Madara attīrošas putas visiem ādas tipiem

Ideāls veids, lai attīrītu seju vasarā, jo produkts nav jāuzputo, tas jau ir putu veidā. Putas ir ļoti vieglas, baltā krāsā un smaržo svaigi - pēc zāles. Nešķiet, ka tās attīra dziļi, bet pietiekami, lai seja justos labi. Putas seju padara maigu, gludu, un to nesausina. Manuprāt, lieliski, jo produkts ir dabīgs. Šo lietoju arī pagājušajā vasarā, un līdz šim neesmu atradusi labāku produktu, kurš ir putu veidā! (Ja nu vienīgi Caudalie putas, kuras ir gandrīz pilnīgi identiskas šīm) Sastāvā var redzēt arī alkoholu, no kura cenšos izvairītes sejas kopšanas produktos, bet šajās putā tas nemaz nav jūtams!

Sastāvs: Aqua Sodium Cocamphoacetate Rosa Damascena Alcohol Glycerin Lactic AcidSucrose Cocoate Achillea Millefolium Calendula Officinalis Chamomilla RecutitaAroma



dziļi mitrinošs fluīds, 50ml
♥ Madara dziļi mitrinošs fluīds
Arī šim produktam piemīt maiga pļavas smarža, tas ir baltā krāsā. Seju mitrina labi un nepadara to taukainu. Ādā iesūcas diezgan ātri, lai gan daži krēmi, ko esmu lietojusi, iesūcas vēl ātrāk. Visai sejai nepieciešams ļoti neliels daudzums, tāpēc šis fluīds ies diezgan ilgi, kas šajā situācijā nemaz nav tik labi, jo termiņš ir mazāks, nekā parastiem krēmiem. Iepriekšējo Madaras krēmu man nācās izmest neizlietotu. Labi var pateikt, ka produkts vairs nav lietojams, jo beidzoties derīguma termiņam, tas maina smaržu...

Sastāvs:
Aqua Rosa Damascena Alcohol Glycerin Simmondsia Chinensis Helianthus Annuus (Oil) Trifolium Pratense Rubus Idaeus Cetearyl Alcohol Persea Gratissima Dicaprylyl Carbonate Cetearyl Glucoside Tillia Cordata Artemisa Vulgaris Lecitin Betain(-e)Stearic Acid Titanium Dioxide (CI 77891) Tocopherol Ascorbyl Palmitate Xantan Gum Sodium Hyaluronate Mica (CI 77019) Lactic Acid Aroma Citral LimoneneLinalool Sodium phytate Palmitic Acid

Šāds daudzums pietiktu divām sejām :))

Manā īpašumā ir bijuši arī citi Madara produkti. Viens no tiem - līdzsvarojošs toniks, bet tas man nepatika, jo bija izteikti spirtots....

Kopumā man patīk Madara produkcija, es to lietoju vasaras sezonā, jo tad āda nav tik prasīga, un pietiek ar vieglu mitrināšanu un attīrīšanu.

Kādas ir jūsu domas par Madara produkciju?



You Might Also Like

3 komentāri

  1. Man topā tagad ir Madaras ziepes sejai. Cik labi, ka nomainījuši aromātu, šis man ļoti patīk. Un jau kādu laiku nevaru dzīvot bez tonējošā fluīda. Tiesa gan, tgd lietoju Maybelline "zilo" BB krēmu, tomēr fluīds ir un paliek mans mīļākais tonējošais līdzeklis. Ir mēģinātas arī putas, ir ok, bet diezgan dārgas (ja pērk bez atlaides), man patīk arī Natura Siberica un Baikal Herbals sejas putas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ziepes es jau kādu laiku gribu pamēģināt, nezināju, ka arī Madara ražo tādas.
      Fluīds man ar ļoti patīk. Tāds viegls, tieši priekš vasaras!

      Delete
  2. Man tīri labi patīk fluīds un mitrinošais krēms. Kodmētikas noņemšanai lietoju Madaras pieniņu sejai- ļoti labi visu noņem, bet atstāj nedaudz sausu sajūtu!

    ReplyDelete