Laura Mars Eye lightening serum | balinošs serums acīm

16:43




Sveiki!
Šajos Ziemassvētkos iepriecināju sevi ar produktu, kas nav licis vilties - Laura Mars Eye lightening serum jeb balinošs serums acīm no mūsu pašu visiem labi zināmās firmas Dzintars. Šīs firmas produkti bija klasika manā bērnībā, it īpaši tā sarkanā lūpu krāsa no mammas plauktiņa, ar ko arī sākās mani eksperimenti kosmētikas pasaulē.
Ļoti ilgs laiks ir pagājis kopš pēdējo reizi lietoju Dzintaru, bet padzirdot, ka nu jau labu laiku tiek ražota jauna, ekskluzīva Laura Mars līnija, ziņkārība ņēma virsroku. Te nu es esmu ar atsauksmi par vienu labu, patiešām labu produktu.

Hello! This Christmas I made myself a bit happier with a product that has not let me down - Laura Mars Eye lightening serum. It is made by Latvian brand called Dzintars. 


Sākšu ar iepakojumu, kas man bija patīkams pārsteigums. Gaumīgs, elegants, tāds, ko nav kauns atstāt uz plauktiņa. Mani iepriecināja arī vēsais un metāliskais uzgalis ar ko iespējams veikt nelielu zemacu masāžu, ja no rīta pamostoties ir redzams pietūkums.

I will start with the packaging, that was a pleasant surprise for me. Classy, aesthetic and I would definitely leave it on my vanity for decorative purposes. I really like the cool metal tip also, because if you wake up with bags under your eyes, with this you can make them fade away. 


Tūbiņā iekšā slēpjas balts un viegls krēms/serums, kas salīdzinoši ātri absorbējas ādā un lieliski smaržo. Smarža ir viegla, nav uzbāzīga un ir ļoti patīkama. Serumu lietoju jau 3 nedēļas un esmu novērojusi, ka mana lielākā problēma pēdējā laikā - tumši loki zem acīm - ir mazinājusies un zemacu zona patiešām ir kļuvusi gaišāka. Tā kā man nav bijusi izteikta tūska zem acīm, nemācēšu objektīvi spriest par efektivitāti šajā lauciņā, bet ādu ap acīm no rīta pēc pamošanās šis serums noteikti atdzīvina.

In the tube is hidden white and light cream/serum that absorbs into the skin quite quickly and it smells heavenly. The scent is light and very pleasant. I use this serum for about 2 weeks and can definitely say that my recent problem - really dark undereye circles - has reduced and the undereye zone has become lighter. I have never had problems with swelling around my eyes, therefore I do not know how this cream deals with that, but it definitely brightens the skin around eyes after waking up in the morning and makes it look more healthier. 





You Might Also Like

3 komentāri

  1. Šis ir tiešām ļoti labs krēms, vel neesmu par viņu uzrakstījusi, bet esmu gandrīz dalietojusi visu tūbiņu, kas iet ilgu laiku, dikti ekonomisks :) man nav izteiktas tūskas zem acīm, bet brīžiem gadās zilie loki, kad mazāk gulēts, tad šīs draudziņš nāk palīgā ;)

    ReplyDelete
  2. Man labāk patīk ar serumi ar rullīti, kuri jāglabā ledusskapī- atsvaidzinoši un labi mazina arī tūsku!

    ReplyDelete
  3. Pipar, Tu par kādas konkrētas firmas produktu runā?

    ReplyDelete